Up Bekijk alle shops
Zebra OneCare Services MC55

Zebra OneCare Services MC55

Artikelnummer

MOT_SS?-MC55XX

Zebra One Care Service voor MC55. Service contract voor MC55 met dekking van alle reparatiekosten en snelle reparatietijd (3 werkdagen of volgende werkdag). Looptijd 3 of 5 jaar.

€ 176,00

Van dit product zijn meerdere uitvoeringen leverbaar. Selecteer de gewenste uitvoering met behulp van onderstaande keuzemogelijkheden:

* Vereiste velden

€ 176,00

Ook handig

Specificaties

Aanvullende Informatie

Producent/Merk Zebra Motorola Symbol
Productnummer SS?-MC55XX
Algemeen of Gezondheidszorg Algemeen
Voorraad/levertijd indicatie voorraad artikel (1-3 werkdagen)
Accessoire soort service contract
Accessoire voor Motorola MC55xx
Dekking Service Contract Normaal gebruik + breuk
Inclusief dekking van kosten Materialen, onderdelen, arbeid
Responsetijd na eerste melding 4 Uur (kantoorijden)
Application loading en config mngm Niet mogelijk
Servicecontract initieel of verlenging Initieel
Adviesprijs € 222,00
Prijs € 176,00

Omschrijving

Zebra OneCare Support Services MC55.

Zebra OneCare Support Services zorgen voor een optimale inzet van de MC55. Snelle reparatietijden en gedurende 3 of 5 jaar geen kosten voor reparaties ook al zijn die ontstaan door onzorgvuldig gebruik.

LET OP! Dit servicecontract dient afgesloten te worden binnen 30 dagen na aankoop van de MC55. Later is mogelijk maar tegen extra kosten en beperkingen.

Dekking

De Zebra OneCare Support Services bestaat uit de volgende services:

  • Software updates en upgrades
  • Helpdesk suppport: kantooruren (Essential)  of 24x7 (Select)
  • Vooruitzending vervanging (Select)
  • Volledige dekking van kosten (reparatie, onderdelen, arbeid, retourzending)
  • 'Device Diagnostic Service' voor probleemoplossing bij de gebruiker
  • Toegang tot online training waardoor gebruiker sneller het apparaat leert te gebruiken
  • Eigen account voor het rechtstreeks melden van storingen/reparaties. Hierdoor snellere melding en verwerking bij Zebra.

 

Deze dekkingen zijn geldig bij aankoop van de Zebra OneCare Support Service binnen 30 dagen na aanschaf van de MC55.

Volledige dekking

De Zebra OneCare Support Service gaat verder dan service op normaal gebruik. Het dekt ook schade door een ongeluk(je) of door het gebruik. Een gebarsten beeldscherm of gebroken behuizing wordt zonder vragen en kosten hersteld. Tevens wordt het hele apparaat gecontroleerd en met preventieve reparaties op fabrieks kwaliteit niveau gebracht.

Beschikbare Zebra OneCare Support Service contracten

Belangrijkste elementen Zebra OneCare Essential (Basis)

  • Reparatietijd 3 werkdagen na ontvang in reparatiecentrum (contractant stuurt zelf defect examplaar op)
  • Technische Helpdesk: tijdens kantooruren (8x5)

 

Belangrijkste extra's Zebra Onecare Select (t.o.v. Essential):

  • Vervanging wordt met express verstuurd op dag van melding (contractant stuurt zelf defect examplaar op); volgende werkdag vervanging
  • Technische Helpdesk: 24 uur / 7 dagen (24x7)
  • Online Repair Service Dashboard

 

De contracten hebben een looptijd van 3 of 5 jaar vanaf aankoop MC55 en de mogelijkheid van 1 of 2 jaar verlenging na afloop van 3 jarig contract

Voorkom (onverwachte) reparatiekosten

Gedurende 3 of 5 jaar geen reparatiekosten en defect apparaat weer snel beschikbaar. Een grote reparatie (bijvoorbeeld beeldscherm) kost gauw EUR 650 of meer met een gemiddelde reparatietijd van 10 werkdagen (exclusief transport). De fabrieksgarantie van 1 jaar dekt alleen fabricage fouten en geen schades onstaan door gebuik of ongelukjes. Met de OneCare sService kunt u vooraf de operationele kosten vaststellen en hoeft u geen rekening te houden met onverwachte reparatiekosten. Voor slechts geen EUR 0,16 per dag bent u gevrijwaard van reparatiekosten gedurende 3 of 5 jaar.

Overige informatie

Deze service moet binnen 30 dagen na de aankoop van de MC55 afgesloten worden. Service is gebaseeerd op bring-in en wordt verzorgd door Zebra; retourzending door Zebra.

Bij een 3 jarig contract is verlenging met 2 jaar mogelijk (totale contractduur is maximaal 5 jaar).

Voor het afsluiten van deze service moeten wij aan Zebra naast het product- en serienummer ook de naam van de eindgebruiker (bedrijfsnaam), de postcode en de branche van het bedrijf doorgeven. Als dit afwijkend is van het bestellende bedrijf kunt u dit aangeven bij de orderopmerkingen.

Documenten en downloads

Brochure Zebra One Care Support Services, informatie van Zebra over de Zebra One Care Services

Brochure Zebra OneCare Services ,

Zebra OneCare Essential voorwaarden (Engels) ,

Zebra OneCare Select voorwaarden (Engels) ,

 

Even geduld...

Verder winkelen
Naar de winkelwagen
Verder winkelen
Naar de winkelwagen